LuftLycka

Planer för dagen.

Av Olivia - 2013-05-13 08:56

Jag är sjuk idag igen, men ska ändå motionera mina hästar. Så Pix kommer att longeras en timme och Firefox kommer att jobbas i dressyr i skritt och kanske trav beroende på. Hon kommer at gå mycket i en låg och lång form för att bättra på den. Pix kommer att ha hjälptyglar för att gå i rätt form. Jag kommer inte att ta av dem eftersom att jag vill se hur hon rör sig med tyglarna och så vill jag att hon ska gå i bra form, eftersom att jag inte brukar longera och inte är bra på det.


Outfit.

Pix




Produktbild

Produktbild

Produktbild

Produktbild

 

 

Firefox

Produktbild

Produktbild

Produktbild



Jag lägger upp hästarnas outfitar senare.


 
 
F

F

13 maj 2013 18:48

Men jag hämtar henne på Torsdag och sen säljs hon till min kompis Johanna som gillar heta, livsglada och kluriga hästar. ...Låter nog ganska bra som en viss ponny vi känner ...;):P:D<3
/Kram F

http://www.rosendhal.bloggplatsen.se

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards